hey dudes!

Sunday, April 10

jiwangs sat.

hai hai haii

mood semalam marah marah kan. kelas gitu. hakhak
selepas jam 12 tadi mood aku dah berubah la pulak
layan lagu and bace blog la kan
tiba tibaaa, *pelik*

sekali sekala muhasabah diri kan
duduk menung jauh ku menung
terasa la something lepas virtual chat
aku patut berubah. hmmm! berubah :O

1st step
mestikah ada 1st step? ibarat maen ting ting masa kecik kecik dulu *teringat terkenang*
mesti ada 1st step
bersedia, dan baling batu ke petak yang ingin dituju
matlamat
satu matlamat yang pasti

*ni ting ting, pengenalan kepada sesiapa yg tak tau*

suatu masa dulu aku pernah terjatuh, yang macam tak dapat diselamatkan lagi
munkin masa tu aku rasa aku lah orang paling sedih kat dunia
semua orang tak kesah kat aku, semua dengan hal masing masing
walau berapa kali aku jatuh, aku kena bangun dan mulakan balik
mungkin ini masanya? ye, biar aku jadi contoh kepada diri sendiri
aku jatuh dan aku bangun
aku jatuh lagi dan aku terpaksa bangun lagi

aku yakin aku lagi kuat dari dulu
ya suatu masa dulu
sakit yang teramat sangat
tapi kali ni aku terpaksa lebih kuat dari dulu

p/s : sabar ye wahai perut. esok kita cari kudapan. sayangi perut anda setiap hari =(

p/s/s : ada yang lebih tersembunyi dari apa yg disembunyikan.

No comments: